Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача» протягом 14-ти днів з моменту покупки Ви маєте право на повернення або обмін придбаного на нашому сайті товару за умови якщо: -товар не був у вживанні і не має подряпин, сколів, потертостей. -товар повністю укомплектований і збережено фабричне пакування -збережені всі ярлики та заводське маркування -товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Процедура повернення товару Належної якості: - напишіть на email samogray.shop@gmail.com та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником Нова пошта, сплативши за його послуги, за адресою: м. Харків, відділення Нової пошти № 121 (вул. Ньютона, 98), одержувач Іванов Валерій, 0636165477; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом 3 робочих днів. Процедура повернення товару Неналежної якості: - напишіть на email samogray.shop@gmail.com та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником Нова пошта за адресою: м. Харків, відділення Нової пошти № 121 (вул. Ньютона, 98), одержувач Іванов Валерій, 0636165477. Послуги перевізника оплачує наш магазин; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів; - після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар. Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту. Повернення коштів здійснюється ротягом 3-х робочих днів із моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем. Повернення коштів здійснюється на банківську картку покупця. Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був Неналежної якості. Якщо товар Належної якості, всі витрати несе покупець.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.